Описание:
Этот файл позволяет разработчикам легко управлять цветами шрифта чата в различных игровых модах, использовать теги цветов, использовать теги в файлах перевода и автоматически заменять цвета в моде, которые не поддерживают их (любой цвет, который не поддерживается, будет заменен на зеленый цвет).
Функции:
Основные цвета: default, green (желтый в L4D), olive.
Командные цвета: lightgreen, red, blue.
Примечания:
Основные цвета: default, green (желтый в L4D), olive.
Командные цвета: based on author's team color.
Примечания:
Этот файл позволяет разработчикам легко управлять цветами шрифта чата в различных игровых модах, использовать теги цветов, использовать теги в файлах перевода и автоматически заменять цвета в моде, которые не поддерживают их (любой цвет, который не поддерживается, будет заменен на зеленый цвет).
Функции:
- CPrintToChat
- CPrintToChatAll
- CPrintToChatEx
- CPrintToChatAllEx
- CRemoveTags
- CSkipNextClient
Основные цвета: default, green (желтый в L4D), olive.
Командные цвета: lightgreen, red, blue.
Примечания:
- You can use only one team color (like lightgreen, red or blue) in the message.
- In hl2dm colors are different for classic deathmatch and team deathmatch.
- If some color is not supported by the mod it will be automatically replaced with green
- You can use these functions instead of default SM function, they are supports formatting (%d, %s, %t, etc.)
- Green color is yellow in L4D and yellow is green in all other games. You can use tag that you prefer.
- There must be at least one player in each team for proper red and blue colors working. Otherwise these tags will be replaced with green.
Основные цвета: default, green (желтый в L4D), olive.
Командные цвета: based on author's team color.
Примечания:
- Author index is any client index whose team color you want to be used for {teamcolor} tag
- Tag {teamcolor} replaces {red}, {blue} and {lightgreen} tags
- All notes for regular functions are used for these function too.